Klasszikus gyűjtögetős, ellenség elkerülős platformjáték, egy egyszerű, de nagyszerű ötlettel megfűszerezve. A pályán elszórt érméket kell összegyűjteni, majd a végén az ajtón távozni. Az ellenségek ellen - akik megpróbálnak elkapni minket - semmilyen fegyverzettel nem rendelkezünk, így az elkerülésük az egyetlen megoldás. Ha kutyaszorítóba kerültünk, akkor a tűzgombbal árnyként a háttérbe tudunk vonulni, amire az alteregónk előtérbe kerül, így őt irányíthatjuk. A két karakterrel egymást segítve, ide-oda váltogatva kettejük között még a lehetetlennek tűnő kihívások is megoldhatóvá válnak.
Kétjátékos módban is játszható, ahol mindig az aktív fél adhatja át az irányítást a megbújó csapattársnak. Szerintem egyedül könnyebb, mert egy ember logikája alapján épül fel a taktika, kooperatív módban lehetnek félreértések, bár ki tudja, talán épp attól lesz szórakoztatóbb.
A pályák a szokásos platform elemekből épülnek fel: létrák, lézerkapuk, fogyó talaj, ajtók, kulcsok, liftek, stb... Az irányítás tökéletes, ahogyan egy 2018-as játéktól az már elvárt, semmilyen elakadás nem rontja el az élményt. Ugrani nem tudunk, de a létrákra akár esés közben is felkapaszkodhatunk, vagy le is eshetünk róluk. Apró tippem, hogy a zuhanás gyorsabb, mint a lefelé mászás. A lézerkapuk életveszélyesek, nagyon gyorsan váltanak. Főleg a későbbi pályákon kell jó ütemérzék a rajtuk való áthaladáshoz, amikor omlós talaj van előttük. A rácsos ajtókon csak akkor lehet áthaladni, ha van kulcsunk.
A Fire Ant mintájára, itt is vannak fix úton őrködő, illetve az egész pályán cirkáló, vagy kifejezetten minket üldöző ellenségek is. Ha elkapnak, akkor egy életnek oda, és a pályát elölről kell kezdeni. Javaslom, hogy a két mukival mindig a tér két távoli szegletében tartózkodj, mert így egy átváltással el lehet csalogatni a butácska rosszakarókat. Negyven pálya van, egyre nehezedő feladványokkal. Akinek ez kevés, az talál beépített pályaszerkesztőt is!