Vagy ahogyan mi hívtuk: csizmás. :) Onnan jött a név, hogy az első szobában van alul 3 csizma amik taposnak, azok alatt kell remek ütemérzékkel átsurranni.
Mászkálós-gyűjtögetős kategória, a nehezebbik fajtából. Azt hiszem 8 pályája van, egy ház 8 szobája. Mindegyikben az a cél hogy összegyűjtsünk minden
begyűjthető apróságot úgy, hogy az olyan tárgyaknak vagy élőlényeknek nem ütközünk neki amik halálosak. Hogy mi a gyűjthető és mi a káros az semmiből
nem derül ki, csak tapasztalás útján. Na jó, van amiről azért előre sejthető hogy gonosz, ilyen a pók, fogkefe, szivacs, illetve majdnem minden ami mozog.
Ha begyűjtöttük a pályán az összes cuccot, akkor megjelenik valahol egy kulcs, amivel kiléphetünk az ajtón, át egy másik szobába. A kulcs persze mindig olyan helyen jelenik meg, hogy az egész pályán újra végig kelljen menni miatta, csak fordított irányba, majd azután vissza még egyszer a kijárathoz. Tesztel tehát a játék rendesen. Az ügyességünket és az idegeinket egyszerre. :)
A játék grafikája szenzációsan jó. A pályák zsúfolásig meg vannak töltve tárgyakkal. Mindegyik pálya teljesen eredeti, és színekben gazdag. Nagyon jó példája annak hogy a grafika nem csak abból áll hogy 3D meg pixelsader. Itt van egy összhatás, ami maximálisan illeszkedik a játék stílusához, hangulatához. De ha megnézed a képeket erről magad is meggyőződhetsz.
Zene nincs a játékban csak két szoba közötti áthaladáskor, hangeffektek viszont annál sűrűbben. Minden zúg, kattog, csörög. Az irányításról annyit hogy néha nagyon kell nézni a pixeleket, illetve nem árt a jó ütemérzék sem. El nem tudom képzelni hogy joyjal hogy tudtam ezt anno játszani. Biztos több türelmem volt mint most. :) A platformokról való leesés/ugrás is olyan dolog amit ki kell tapasztalni hogy mi az a magasság amit még élve megúszunk.
Egyszóval ezt a játékot "érezni kell". Csak úgy lehetsz benne eredményes ha rengeteget játszol vele, de ez majdnem mindegyik C64-es játékról elmondható.